Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o.
Author: Černý, Tomáš
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Předmětem diplomové práce je konkurenční prostředí a konkurenční postavení společnosti Elektrocentrum trading, spol. s r.o. Cílem práce je vytvořit realizovatelný projekt, který bude směřovat k posílení konkurenčních výhod společnosti a směřovat tak k posílení kon-kurenčního postavení společnosti na trhu. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti konkurence, konkurenční výhody a analýzy konkurence. V druhé části práce jsou uplatňovány teoretické poznatky v praxi. Na jejich základě je provedena Porterova a SWOT analýza vybraného podniku a proveden dotazníkový průzkum mezi odběrateli. Pro-jektová část nabízí na základě praktické části posílení konkurenčního postavení společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24077
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
černý_2013_dp.pdf 2.003Mb PDF View/Open
černý_2013_vp.pdf 53.69Kb PDF View/Open
černý_2013_op.pdf 213.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account