Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malaníková, Barbora
dc.contributor.author Pospíšková, Gabriela
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:40:22Z
dc.date.available 2013-10-11T04:40:22Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24086
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá internetovou propagací veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM, který je každoročně pořádán firmou ZLÍNEXPO, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracována odborná literatura týkající se internetu a jeho využití v marketingové komunikaci. V praktické části je představena firma ZLÍNEXPO, s.r.o. a veletrh STAVEBNICTVÍ-­THERM a poté zhodnocena současná internetová propagace tohoto veletrhu. Podstatná část práce je věnována jednak webovým stránkám a jejich analýze pomocí aplikace Google Analytics a dále také využití sociální sítě Facebook. Na závěr práce jsou shrnuta všechna doporučení vyvozená z předchozí analýzy. cs
dc.format 76 s. (80 942 znaků) cs
dc.format.extent 1684158 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject web cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject propagace cs
dc.subject internet en
dc.subject web en
dc.subject web page en
dc.subject social network en
dc.subject Facebook en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject promotion en
dc.title Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM cs
dc.title.alternative Analysis of Internet Promotion of STAVEBNICTVI-THERM Trade Fair en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with internet promotion of STAVEBNICTVI-THERM trade fair which is annually organized by ZLÍNEXPO, s.r.o. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with literature about internet and its usage in promotion. The practical part presents ZLÍNEXPO, s.r.o. and the STAVEBNICTVÍ-THERM trade fair and evaluates current internet promotion of this trade fair. Main part deals with the trade fair web pages and their analysis by Google Analytics application and also with usage of social network Facebook. At the end of the practical part all recommendations from the analysis are summarized. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32668
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
pospíšková_2013_bp.pdf 1.606Mb PDF View/Open
pospíšková_2013_vp.pdf 588.2Kb PDF View/Open
pospíšková_2013_op.pdf 729.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account