Komunikační plán nové posilovny firmy XY, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán nové posilovny firmy XY, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kovaříková, Jitka
dc.contributor.author Polčáková, Renata
dc.date.accessioned 2013-10-11T11:57:10Z
dc.date.available 2013-10-11T11:57:10Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24172
dc.description.abstract V této bakalářské práci bude zpracován návrh jednoletého komunikačního plánu na otevření nové posilovny v Luhačovicích pro firmu XY, s.r.o. Kaňovice u Luhačovic. Bakalářská práce se bude skládat z teoretické a praktické části. V teoretické práci bude vypracována literární rešerše relevantních zdrojů, PEST analýza, SWOT analýza a analýza konkurence. Budou objasněny pojmy týkající se komunikace a jednotlivých komunikačních nástrojů, komunikační strategie. V praktické části bude popsána činnost firmy XY, s.r.o. a nově otevíraného objektu, a budou vypracovány analýzy PEST, SWOT. Následně bude zpracován návrh komunikačního plánu, který se bude týkat otevření nové posilovny. Důležité bude zvolení správných komunikačních prostředků k vybrané cílové skupině. cs
dc.format 67 s. (98 039 znaků). cs
dc.format.extent 1738319 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Communication mix en
dc.subject Segmentation en
dc.subject Sales promotion en
dc.title Komunikační plán nové posilovny firmy XY, s.r.o. cs
dc.title.alternative Communication Plan for New Gym of Company XY, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis presents a proposal for one-year communication plan for the inception of a new gym for company XY Ltd., which has been engaged in the production of sports equipment for more than 20 years. The bachelor thesis will be composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part develops background search of relevant sources, PEST analysis, SWOT analysis and competitive analysis. Terms related to communication and individual communication tools, communication strategies will be explained. The practical part describes activities of XY Ltd. on the one hand, and the newly opened building on the other. PEST and SWOT analyses are developed, and subsequently a draft of a communication plan to open a new gym is elaborated. The choice of the right communication tools for each selected target group is important. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32590
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
polčáková_2013_bp.pdf 1.657Mb PDF View/Open
polčáková_2013_vp.pdf 618.3Kb PDF View/Open
polčáková_2013_op.pdf 492.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account