Analýza marketingového mixu v podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu v podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bilíková, Jana
dc.contributor.author Chomová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-11T14:58:28Z
dc.date.available 2013-10-11T14:58:28Z
dc.date.issued 2013-02-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24253
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingového mixu v podniku? je analýza stávajícího marketingového mixu podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé koncepce marketingového mixu a podrobně popsány jeho jednotlivé prvky. V praktické části je charakterizován podnik Studio Interier, s.r.o., analyzováno stávající složení jeho marketingového mixu a na závěr navržena doporučení pro zlepšení problematických oblastí marketingového mixu. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 2429906 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject lidé cs
dc.subject Marketing en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Product en
dc.subject Price en
dc.subject Place en
dc.subject Promotion en
dc.subject People en
dc.title Analýza marketingového mixu v podniku cs
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix in the Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of the Bachelor thesis ?Analysis of Marketing Mix of the Company? is an analysis present marketing mix of the company and draw up of a recommendation for new marketing mix creating. The theoretical part deals with the various conceptions of the marketing mix and describes its individual elements. The practical part includes description of the Studio Interier, s.r.o. company, analysis of the marketing mix current composition and suggested recommendation for improvement of the marketing mix problematic areas. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 31153
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-09


Files in this item

Files Size Format View
chomová_2013_bp.pdf 2.317Mb PDF View/Open
chomová_2013_vp.pdf 135.3Kb PDF View/Open
chomová_2013_op.pdf 110.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account