Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Korčáková, Kateřina
dc.contributor.author Záhorovská, Gabriela
dc.date.accessioned 2013-10-11T19:22:43Z
dc.date.available 2013-10-11T19:22:43Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24422
dc.description.abstract V bakalářské práci bude zkoumána problematika marketingového mixu služeb organizace ALCEDO - středisko volného času Vsetín. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se bude zabývat neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, popisu jednotlivých částí marketingového mixu, SWOT analýzou a výzkumem. V praktické části budou převedeny teoretické poznatky do praxe. Bude charakterizována organizace a její marketingový mix. Na základě analýzy marketingového mixu služeb, SWOT analýzy a dotazníkového šetření budou navržena doporučení a závěry. cs
dc.format 77 s. cs
dc.format.extent 1139770 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing neziskových organizací cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject služba cs
dc.subject ALCEDO cs
dc.subject Marketing of non-profit organisations en
dc.subject Marketing mix of services en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject questionnaire research en
dc.subject service en
dc.subject ALCEDO en
dc.title Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín cs
dc.title.alternative Marketing Mix of ALCEDO - Leisure Centre in Vsetin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated In the Bachelor thesis I am going to study the problems of the marketing mix of the services of the organisation ALCEDO - Leisure Centre in Vsetin. My work is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part I am going to deal with non-profit sector, the marketing mix of services, the description of particular parts of marketing mix, SWOT analysis and research. In the practical part the theoretical knowledge will be put into practice. I am going to characterize the organisation and its marketing mix. On the basis of the analysis of marketing mix of services, SWOT analysis and questionnaire research I am going to suggest the recommendation and conclusions. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32688
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
záhorovská_2013_bp.pdf 1.086Mb PDF View/Open
záhorovská_2013_vp.pdf 492.2Kb PDF View/Open
záhorovská_2013_op.pdf 1.215Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account