Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o.
Author: Valihrach, Martin
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí firmy Metrology s.r.o. Společnost podniká v oblasti přesných měřicích přístrojů. Zastupuje výrobce přístrojů ze Švýcarska, Anglie a Německa. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a jejího okolí. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii, která bude přispívat ke zlepšení hospodářských výsledků a ke zvýšení podílu na trhu přesných měřících přístrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2446
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4880


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
valihrach_2007_bp.pdfBlocked 2.678Mb PDF
valihrach_2007_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
valihrach_2007_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account