Nové trendy cestovního ruchu a marketingový průzkum geocachingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy cestovního ruchu a marketingový průzkum geocachingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Blažek, Max
dc.date.accessioned 2013-10-11T23:07:27Z
dc.date.available 2013-10-11T23:07:27Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24521
dc.description.abstract Mimo obecného přehledu nových trendů se teoretická část práce podrobněji zabývá geocachingem. Je popsána jeho historie, pravidla, podmínky atp. Tento podrobnější náhled na geocaching sloužil jako podklad k sestavení praktické části práce.V praktické části byl prostřednictvím ankety a dotazníkového šetření proveden výzkum mezi respondenty. Podstatou těchto šetření bylo naplnění primárních a sekundárních cílu práce. Následně byly jednotlivé anketní a dotazníkové otázky vyhodnoceny a bude stanoven závěr bakalářské práce. cs
dc.format 72 s. (83 501 znaků). cs
dc.format.extent 2424462 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject trendy cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject geocaching cs
dc.subject cache cs
dc.subject účastník cs
dc.subject turistika cs
dc.subject GPS cs
dc.subject new trends en
dc.subject tourism en
dc.subject geocaching en
dc.subject cache en
dc.subject participants en
dc.subject hiking en
dc.subject GPS en
dc.title Nové trendy cestovního ruchu a marketingový průzkum geocachingu cs
dc.title.alternative New Trends in Tourism and Marketing Research of Geocaching en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated Besides general overview of new trends theoretical part of thesis is detailed describe geocaching. It describes the history, rules, conditions, This detailed view of geocaching was used as a basis to made practical part of thesis. In practical part through questionnaire and survey was realized research among respondents. The essence of the research will be filled with primary and secondary objectives of the work.Subsequently, the individual questionnaire and a questions were evaluated and deter-mined conclusion of the thesis. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32640
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
blažek_2013_bp.pdf 2.312Mb PDF View/Open
blažek_2013_vp.pdf 681.5Kb PDF View/Open
blažek_2013_op.pdf 487.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account