Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Večeřa, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-12T00:15:05Z
dc.date.available 2013-10-12T00:15:05Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24571
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí, především pak Facebooku, pro marketingové účely společnosti XY. V teoretické části se zaměřuje na porovnání tradičního marketingu s marketingem internetovým, zmiňuje jeho historii a nové marketingové trendy. V praktické části potom tyto poznatky využívá při analýze využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY. Práce také obsahuje charakteristiku firmy, analýzu její současné situace na webu a sociálních sítích, výsledky dotazníkového šetření a doporučující návrhy na možné zlepšení současné situace. cs
dc.format 71 s. (91 733 znaků) cs
dc.format.extent 2780447 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Facebook cs
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject Sociální média cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Web 2.0 cs
dc.subject Facebook en
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Social Media en
dc.subject Socail Networks en
dc.subject Web 2.0 en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY cs
dc.title.alternative The Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in the Company XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with use of social networks, especially with Facebook, for marketing purposes in company XY. The theoretical part is focused on comparsion between traditional marketing and internet marketing, mentions its history and shows new marketing trends. In the practical part are these knowledge applied during analyzing usage of social networks for marketing purposes in company XY. The thesis also includes a description of company, anylysis of its current situation on the Web and on social networks, results of the questionnaire survey and recommending proposals to improve current situation. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30581
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
večeřa_2013_bp.pdf 2.651Mb PDF View/Open
večeřa_2013_vp.doc 126Kb Microsoft Word View/Open
večeřa_2013_op.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account