Analýza marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.
Author: Suchánková, Eva
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě GUMOTEX, a.s. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu. Ve druhé - praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzováno stávající složení marketingového mixu a navrženo opatření a doporučení pro zlepšení úrovně mar-ketingového řízení ve firmě GUMOTEX, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2466
Date: 2007-05-18
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
suchánková_2007_bp.pdfBlocked 2.493Mb PDF
suchánková_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
suchánková_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account