Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců

Show full item record

No preview available
Title: Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců
Author: Holešovský, Vít
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Teoretická část této práce se zabývá uvedením do maloobchodního prostředí a jeho charak-teristickými rysy. Její další sekce pokračuje popsáním propagace v maloobchodu. Následu-jící sekce jsou zaměřeny na přímo zacílená média s akcentem na tištěné propagační pro-středky obchodních řetězců a jejich specifika. Dále jsou uvedeny možnosti měření efektivi-ty a příklady z praxe s podrobným popsáním přístroje oční kamera a výzkumu stopování zraku. Současnými trendy v neadresné distribuci je čtenář uveden do problematiky letákové propagace v českém prostředí. Na tuto sekci navazují konkrétní kritéria pro analyzování letáků v části praktické. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu Incoma, charakteristiky analyzovaných řetězců a samotná analýza po formální a obsahové stránce. Výstup analýzy je následně shrnut v příslušné kapitole a v závěru této bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2470
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
holešovský_2007_bp.pdfBlocked 671.7Kb PDF
holešovský_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
holešovský_2007_op.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account