1. Teoretická část: Linie v kompozici a její využití v dramaturgii obrazu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera.

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Linie v kompozici a její využití v dramaturgii obrazu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Liebenberger, Július
dc.contributor.author Piňos, Matěj
dc.date.accessioned 2013-10-12T20:57:17Z
dc.date.available 2013-10-12T20:57:17Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24739
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o formálních prvcích v kompozici obrazu s důrazem na linie. Problematika je nastíněna jak z fyziologie vnímání zraku, včetně transformace prostorového vjemu na plošný, tak i z psychologického hlediska vnímání jednotlivých linií. Součástí práce je analýza filmu Organ se zaměřením na využití linií v dramaturgii obrazu. cs
dc.format 34 s. (58 567 znaků) cs
dc.format.extent 3773277 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject linie cs
dc.subject kompozice cs
dc.subject perspektiva cs
dc.subject obraz cs
dc.subject dramaturgie cs
dc.subject Organ cs
dc.subject lines en
dc.subject composition en
dc.subject perspective en
dc.subject picture en
dc.subject dramaturgy en
dc.subject Organ en
dc.title 1. Teoretická část: Linie v kompozici a její využití v dramaturgii obrazu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera. cs
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Lines in Frame and Their Use in Scene Dramaturgy 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., director of photography en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hardoš, Jozef
dc.date.accepted 2013-06-13
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the formal elements of composition and is mainly focused on lines. The issue is outlined from the physiological standpoint of perception of vision, including the transformation from 3D to 2D space, as well as from the psychological standpoint concentrated on the perception of lines. Part of the thesis is an analysis of the film 'Organ', focusing on visual dramaturgy. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/124 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 28802
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-15


Files in this item

Files Size Format View
piňos_2013_bp.pdf 3.598Mb PDF View/Open
piňos_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
piňos_2013_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account