Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pospíšil, Jan
dc.contributor.author Pezlarová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:15:57Z
dc.date.available 2017-05-04T23:00:27Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2483
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON. Cílem práce je vytvořit nové kategorie prodejen A, B, C, D zařazených do letáku PROTON a navrhnout komunikační mix pro tyto skupiny. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky na téma komunikační mix a segmentace trhu. Část praktická je zaměřena na stručnou charakteristiku firmy a podrobnou analýzu komunikačního mixu letáku PROTON. Závěrem v praktické části je zpracování projektu zaměřeného na kategorizaci prodejen a návrh komunikačního mixu v roce 2007. cs
dc.format 82 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2744248 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject leták PROTON cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject communication mix en
dc.subject customer en
dc.subject retail en
dc.subject leaflet PROTON en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.title Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON cs
dc.title.alternative The Project of the communication mix for a new categories of customers presented in the PROTON leaflet en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.description.abstract-translated The topic of my master thesis is The Project of the communication mix for a new categories of customers presented in the PROTON leaflet. The main purpose of this work is generated new customer categories for PROTON and purpose communication mix for these categories. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part inclu-des the theoretical knowledge of communication mix and market segmentation. The practical part contains company characteristics and its detailed analyse of communication mix for PROTON leaflet. The final part includes detailed categorization and propsal of communication mix in 2007 en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6134
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pezlarová_2007_dp.pdfBlocked 2.617Mb PDF View/Open
pezlarová_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
pezlarová_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account