Projekt zavedení systému aktivního prodeje u společnosti Auto Hégr, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení systému aktivního prodeje u společnosti Auto Hégr, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Tkáčiková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:17:12Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:10Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2485
dc.description.abstract Tato diplomová práce je vypracována pro společnost AUTO HÉGR, a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit konkurenceschopnost firmy pomocí systému aktivního prodeje, a tím i zvýšením tržního podílu v oblasti. Součástí práce je analýza současného stavu využívání forem prodeje. Na základě výsledků analýzy jsem vypracovala projekt zavedení systému aktivního prodeje, jehož hlavním cílem je udržet firmu v podvědomí stávajících zákazníků a získání nových. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 91 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1372499 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
dc.subject Přímý prodej cs
dc.subject aktivní prodej cs
dc.subject prodejní síly cs
dc.subject trh cs
dc.subject ofenzivní zpracování trhu cs
dc.subject akvizice cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Direct sales en
dc.subject active sales en
dc.subject sales strengths en
dc.subject aggressive market treatment en
dc.subject acquisition en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt zavedení systému aktivního prodeje u společnosti Auto Hégr, a.s. cs
dc.title.alternative A Project for Implementing a System of Active Sales at Auto Hégr, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Doležel, Tomáš
dc.date.accepted 2007-06-07
dc.description.abstract-translated This dissertation has been compiled for AUTO HEGR, a.s., in order to increase the company's competitiveness using a system of active sales leading to an increase in market share in the region. The work also includes an analysis of the sale methods the company currently employs. On the basis of the results of this analysis I have compiled a project to in-troduce a system of active sales, the main goal of which are to maintain awareness of the company with existing customers and to gain new customers. The conclusion of my work involves a detailed cost and risk analysis of the project. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6543
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
tkáčiková_2007_dp.pdfBlocked 1.308Mb PDF View/Open
tkáčiková_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
tkáčiková_2007_op.doc 1.290Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account