Projekt marketingové strategie malého a středního podniku na trzích EU

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie malého a středního podniku na trzích EU

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie malého a středního podniku na trzích EU
Author: Pálková, Lucie
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Předmětem diplomové práce je projekt marketingové strategie vyvolaný vstupem České republiky do Evropské unie se zaměřením na vybranou firmu. Nejprve jsou teoreticky hodnoceny literární prameny, na jejichž základě je nalezena podstata marketingové strategie. Stručně je představena vybraná firma a na základě studijních poznatků jsou analzyzovány vnější faktory, které na ni působí ze "vzdáleného" okolí, ale taky z jejího blízkého odvětví. Výsledkem analýzy je identifikace vyplývajících příležitostí a hrozeb, které jsou hodnoceny ve vzájemném vztahu s přednostmi a slabinami. Dále jsou stanoveny cíle a strategie, čili cesta k jejich naplnění je představena v rámci marketingového mixu. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/249
Date: 2006-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 3955


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pálková_2006_dp.pdfBlocked 1.654Mb PDF
pálková_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
pálková_2006_op.doc 41Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account