1. Teoretická část: Technické zajištění zvukové produkce z hlediska analogového a digitálního zpracování nízkofrekvenčního signálu

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Technické zajištění zvukové produkce z hlediska analogového a digitálního zpracování nízkofrekvenčního signálu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hruda, Pavel
dc.contributor.author Horkel, Pavel
dc.date.accessioned 2013-10-13T16:21:12Z
dc.date.available 2013-10-13T16:21:12Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25160
dc.description.abstract V této bakalářské práci se budu zabývat zpracováním nízkofrekvenčního signálu v analogových a digitálních systémech zajišťující zvukovou produkci. Na vzájemných rozdílnostech se pokusím popsat principy funkcí a výhody či nevýhody obou systému. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 2237621 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zpracování zvukového signálu cs
dc.subject mixážní pult cs
dc.subject zvuková produkce cs
dc.subject digitální signálový procesor cs
dc.subject sound signal processing en
dc.subject mix consoles en
dc.subject sound prodcution en
dc.subject digital signal processor en
dc.title 1. Teoretická část: Technické zajištění zvukové produkce z hlediska analogového a digitálního zpracování nízkofrekvenčního signálu cs
dc.title.alternative 1. Teoretical part: Technical Support of Sound Production in Terms of Analog and Digital Low-frequency Signal Processing 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Minimum length 10 mins., sound design en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nagy, Štefan
dc.date.accepted 2013-06-13
dc.description.abstract-translated The bachalor thesis deal with the low frequency signal processing in analog and digital systems for live sound productions. I will try to describe principle of function and the pros and cons in their differences. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/124 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Střih a zvuk cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Editing and Sound en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 28782
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
horkel_2013_bp.pdf 2.133Mb PDF View/Open
horkel_2013_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
horkel_2013_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account