Sociálně-marketingová kampaň

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sociálně-marketingová kampaň

Show full item record

No preview available
Title: Sociálně-marketingová kampaň
Author: Gregořicová, Kamila
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: V diplomové práce bude provedena rešerše dostupných zdrojů odborné literatury pojedná-vající ve větší či menší míře o neziskovém sektoru jako o prostředku marketingové komuni-kace, který apeluje a ovlivňuje přístupy a chování lidí. Zamýšlení se nad účinky předčítání dětem a jejich vliv na jejich emoční zdraví a specifikace důležitosti role ? rodič, učitel, vy-chovatel. Dalším cílem je provést výzkumnou sondu v české neziskové organizaci a na jejím základě odhalit parametry, kterými jsou: přijetí a pochopení myšlenek organizace společnos-tí a aplikovaní myšlenek v praxi. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat bude provedena analýza, jejíž závěry budou podkladem pro návrh řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25184
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gregořicová_2013_dp.pdf 82.80Mb PDF View/Open
gregořicová_2013_vp.pdf 73.75Kb PDF View/Open
gregořicová_2013_op.pdf 54.89Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account