Projekt marketingové komunikace sportovní akce OKBOOGIE.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace sportovní akce OKBOOGIE.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace sportovní akce OKBOOGIE.
Author: Tománek, Michal
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Práce pojednává o marketingové komunikační strategii a propagaci jako významném faktoru úspěšnosti festivalu, který je zaměřený na parašutistické seskoky z letadla. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Praktická část analyzuje projektové aktivity s přihlédnutím ke sponzoringu. Krátce je věnována úspěšnému navázání spolupráce s partnery. Dále se práce zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu a nabízí základní předpoklady, které vytváří nezbytnou platformu pro úspěšnou realizaci sportovní akce ve Slováckém aeroklubu Kunovice
URI: http://hdl.handle.net/10563/2525
Date: 2007-05-04
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tománek_2007_dp.pdf 934.1Kb PDF View/Open
tománek_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
tománek_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account