Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Nárožná, Renata
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:33:11Z
dc.date.available 2010-07-14T14:33:11Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2534
dc.description.abstract Tato diplomová práce se týká vytvoření projektu marketingové komunikace pro společnost Art computer a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je snaha o zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Za tímto účelem jsem nejprve analyzovala aktuální situaci využití nástrojů marketingové komunikace. Následný marketingový průzkum zákazníků obsahoval velké množství poznatků nezbytných pro tvorbu doporučení. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace firmou. Rovněž SWOT a Porterova analýza je součástí práce. Na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu jsem vypracovala projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Na konci práce jsem projekt podrobila rizikové a nákladové analýze cs
dc.format 120 s., 20 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 679328 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Fujitsu Siemens cs
dc.subject Art computer cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject Fujitsu Siemens en
dc.subject Art computer en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s. cs
dc.title.alternative The project of marketing communication of the Art computer a.s. to increase Fujitsu Siemens products sale. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zapletalová, Šárka
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.description.abstract-translated This thesis work concern the composing of the project of marketing communication plan of the Art computer, a.s. company. The principal purpose of its elaboration is the tendency to increase the Fujitsu Siemens products sale. On this purpose I first analyse actual situation of using marketing communication instruments. The subsequent marketing research of consumers includes a big amount of informations necessary for creation of the recommendations. The analysis of actual degree of using marketing communication by the company is a part of the thesis. Also SWOT and Porter analyses are part of the thesis. Using the analysis and marketing research results I have elaborated a project of the Art computer, a.s. marketing communication with the principal aim to increase the Fujitsu Siemens products sale. In the end of the thesis I have analyzed the project from the point of view of cost and risk analyses. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6356
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
nárožná_2007_dp.pdfBlocked 663.4Kb PDF View/Open
nárožná_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
nárožná_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account