Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kacr, Josef
dc.contributor.author Vrajová, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-21T11:49:27Z
dc.date.available 2013-10-21T11:49:27Z
dc.date.issued 2013-06-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25560
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá budováním značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti budování značky se zaměřením na prvky značky a kroky při jejím budování. Praktická část obsahuje analýzu ke zjištění současného stavu značky CLIMAX. Z výsledků dotazníkového šetření byla vypracována poslední část práce, projekt, který má za cíl zvýšení povědomí o značce. cs
dc.format 100 s. (115 790 znaků) cs
dc.format.extent 3867630 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový komuni-kační mix cs
dc.subject SERVIS CLIMAX a.s. cs
dc.subject Brand en
dc.subject brand building en
dc.subject brand value en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject SERVIS CLIMAX a.s. en
dc.title Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s. cs
dc.title.alternative Project of Brand Building in the Company SERVIS CLIMAX a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jangl, Patrik
dc.date.accepted 2013-10-03
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the brand building of the company SERVIS CLIMAX, a.s. Thesis is divided into theoretic and practical parts. In the theoretical part the literary knowledge about brand building is processed with focusing on brand elements and steps in brand building. The practical part includes an analysis of the current state of CLIMAX brand. The last part of the thesis has been prepared from the results of the questionnaire survey. It is a project, which aim is to increase brand awareness. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29652
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-08-12


Files in this item

Files Size Format View
vrajová_2013_dp.pdf 3.688Mb PDF View/Open
vrajová_2013_vp.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open
vrajová_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account