Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi
Author: Pochobradská, Lucie
Advisor: Borský, Milan
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou získávání nových zákazníků, a tím dosažením vyšších prodejů ortopedických a sportovních stélek do obuvi značky Superfeet. Práce je rozdělena na tři části. Nejprve jsou na teoretické bázi popsány možnosti provedení marketingového průzkumu, základy marketingu a elementární i moderní metody marketingové komunikace. Následuje analytická část, v níž je představena firma Proteching B a její výrobky, charakterizováno konkurenční prostředí a také současný stav marketingové komunikace. Finální projektová část, zaměřená na zapojení firmy do marketingových aktivit a získávání nových zákazníků, je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25567
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pochobradská_2013_dp.pdf 5.073Mb PDF View/Open
pochobradská_2013_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
pochobradská_2013_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account