Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit
Author: Mikšíková, Michaela
Advisor: Komínková, Miroslava
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou internetu, moderního média využitelného pro marketingové komunikace. Pozastavuje se nad jeho současným využitím zejména v Evropě a srovnává se současným stavem v České republice. Obsahem práce jsou jednotlivé části e-marketingu, od komunikačního mixu na internetu, přes druhy e-marketingu, až po implementaci elektronického marketingu do firmy bonesprit. Práce také zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o webovou prezentaci, bannerovou reklamu a optimalizaci pro vyhledávače. Součástí je také porovnání jednotlivých metod a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů e-marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2557
Date: 2007-04-24
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mikšíková_2007_bp.pdfBlocked 1017.Kb PDF
mikšíková_2007_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
mikšíková_2007_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account