Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov

Show full item record

No preview available
Title: Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov
Author: Kadlecová, Gabriela
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce poskytuje přehled o sportovním odvětví a jeho marketingu. Předsta-vuje základní principy a postupy spojené s marketingem sportu, které budou popsány v teoretické části. Diplomová práce se zabývá klíčovými prvky, které činí tuto disciplínu jedinečnou. V praktické části je provedena analýza, která uvádí současný zájem studentů o oblast sportu a sportovního marketingu. Projektová část se zabývá aktuálním stavem mar-ketingové strategie korfbalového klubu SK RG Prostějov a hlavně navrhuje zlepšení, která jsou provedena též na základě výsledků předchozí analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25622
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kadlecová_2013_dp.pdf 2.965Mb PDF View/Open
kadlecová_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
kadlecová_2013_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account