Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o.
Author: Choutková, Michaela
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce pojednává o projektu marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část práce popisuje poznatky z marketingu, strategického marketingu, marketingového řízení, plánování a komunikace, marketingových analýz ? PEST, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Teoretická část také zahrnuje marketing zaměřený na zdravotnictví. Praktická část práce se zabývá samotnou analýzou Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. Nejprve je popsáno zdravotnictví v Kraji Vysočina, poté práce poskytuje obecné informace o nemocnici, užité analýzy pak informují o prostředí v nemocnici. Na základě výsledků analýz je navržen projekt marketingového řízení nemocnice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25627
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
choutková_2013_dp.pdf 2.698Mb PDF View/Open
choutková_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
choutková_2013_op.pdf 137.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account