Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sovadinová, Irena
dc.contributor.author Švarcová, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-21T12:44:32Z
dc.date.available 2013-10-21T12:44:32Z
dc.date.issued 2013-06-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25634
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je tvorba marketingové kampaně na podporu užívání elektronických zdrojů přístupných prostřednictvím knihovny Univerzity Tomáše Bati. Teoretická část obsahuje popis,elektronických zdrojů, fungování knihoven a jejich marketingu. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu knihovny a role elektronických zdrojů v něm. Projektová část obsahuje návrh marketingové kampaně, jež obsahuje prezentaci na sociálních sítích, tvorbu promoakce a vytvoření propagační tváře elektronických zdrojů. Cílem kampaně je zvýšit počet studentů, jež by elektronické zdroje přístupné využívali. Součástí projektu je také časová, nákladová a riziková analýza. cs
dc.format 92 s. cs
dc.format.extent 5371723 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject knihovna cs
dc.subject elektronické zdroje cs
dc.subject propagace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject electronic resources en
dc.subject library en
dc.subject promotion en
dc.subject social networks en
dc.title Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati cs
dc.title.alternative Marketing Campaign to Promote the Use of Electronic Resources Aimed at Students of Tomas Bata University en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2013-10-03
dc.description.abstract-translated The theme of the thesis is the creation of a marketing campaign to promote the use of electronic resources accessible through the library at Tomas Bata University. The theoretical part contains a description of electronic resources, the operation of libraries, and their marketing. In the analytical part of the marketing mix analysis is performed and the role of library electronic resources in it. Project section contains a proposal from the marketing campaign, which includes a presentation on social networks, creating promotions and create promotional face of electronic resources. The aim of the campaign is to increase the number of students, to electronic resources accessible. Part of the project is also the time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29643
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-08-12


Files in this item

Files Size Format View
švarcová_2013_dp.pdf 5.122Mb PDF View/Open
švarcová_2013_vp.pdf 167.2Kb PDF View/Open
švarcová_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account