Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market

Show full item record

No preview available
Title: Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market
Author: Pospíšilová, Alena
Advisor: Day, Janine
Abstract: Cílem mé bakalářské práce je zjistit hlavní znaky chování spotřebitele na obuvnickém trhu ve Velké Británii, který v posledních letech zaznamenal značné změny. Výzkum se podrobně zabývá zjišťováním rozdílů ve spotřebitelském chování mezi pohlavími a zvolenými věkovými skupinami. Následně tato práce zkoumá využitelnosti teorie "Gerontografických segmentů", který vysvětluje chování spotřebitelů starších 55 let. Závěr práce je věnován zjišťování současné míry loajality zákazníků vůči zvoleným značkám a prodejcům obuvi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25659
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pospíšilová_2013_bp.pdf 1.400Mb PDF View/Open
pospíšilová_2013_vp.pdf 329.4Kb PDF View/Open
pospíšilová_2013_op.pdf 329.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account