Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o.
Author: Prášek, Matěj
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Cílem této diplomové práce je navrhnout taková strategická řešení, která upevní pozici firmy na trhu. V teoretické části je zpracován literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti podniku, strategického plánování, strategie, konkurenční výhody a strategického managementu. Analytická část charakterizuje současné postavení firmy na trhu, kde na základě strategických analýz, jsou stanoveny projektové cíle, se zaměřením na zefektivnění propagačních činností firmy, díky které společnost posílí svou pozici na trhu. Realizace těchto činností je specifikována v projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25706
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
prášek_2013_dp.pdf 3.456Mb PDF View/Open
prášek_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
prášek_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account