Zefektivnění prodeje ve firmě TES Vsetín s.r.o. pomocí metod benchmarkingu a CRM

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zefektivnění prodeje ve firmě TES Vsetín s.r.o. pomocí metod benchmarkingu a CRM

Show full item record

No preview available
Title: Zefektivnění prodeje ve firmě TES Vsetín s.r.o. pomocí metod benchmarkingu a CRM
Author: Dočkal, Petr
Advisor: Kacr, Josef
Abstract: Základním cílem zpracování diplomové práce je zefektivnění obchodních činností a vlastní prodej výrobk? firmy TES Vsetín s.r.o. aplikací metodických postup? benchmarkingu, CRM a SWOT analýzy. Současný trh, na kterém společnost p?sobí, se vyznačuje vysokou úrovní konkurence a oligopolní strukturou. Tato situace vyţaduje soustředění pozornosti na individuálního zákazníka, na jeho potřeby, zájmy a specifika poptávky. Současně je nutno zaměřit podnikovou strategii na nebývale silnou konkurenci, na její výrobky a sluţby, komunikaci se zákazníky, cenovou politiku, poskytované výhody a další aktivity, které mohou vytvářet r?zné konkurenční výhody. Pro dosaţení těchto cíl? je nutno vybudovat cílený a pruţný informační systém připravený poskytovat managementu podniku pohotové informace pro realizaci uvedených záměr?. Implementace benchmarkingu, CRM a SWOT analýzy nabízí zefektivnění obchodních činností a s ním upevnění pozice firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25715
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dočkal_2013_dp.pdf 3.731Mb PDF View/Open
dočkal_2013_vp.doc 132Kb Microsoft Word View/Open
dočkal_2013_op.pdf 121.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account