Projekt zlepšení marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně
Author: Kalčáková, Iveta
Advisor: Tomancová, Lucie
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně. Cílem projektu je zvýšení povědomí o firmě, zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a průzkum konkurence firmy. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části je zpracována literární rešerše na téma marketingové komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, kde je prozkoumán současný stav komunikace firmy a jsou zde provedeny analýzy SWOT a PEST, Porterův model pěti sil, GE matice a dotazníková šetření zaměřená na marketingovou komunikaci firmy, ale také na její konkurenci. Informace získané z analytické části posloužily jako základ třetí části práce - vypracování návrhů ke zlepšení marketingové komunikace ve firmě. Na závěr je projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25803
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kalčáková_2013_dp.pdf 4.639Mb PDF View/Open
kalčáková_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
kalčáková_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account