Projekt marketingové komunikace firmy Firemky s.r.o. s využitím nových trendů v této oblasti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace firmy Firemky s.r.o. s využitím nových trendů v této oblasti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace firmy Firemky s.r.o. s využitím nových trendů v této oblasti
Author: Obstová, Martina
Advisor: Kacr, Josef
Abstract: Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti Firemky s.r.o. a předkládá projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která se dále dělí na analytickou a projektovou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketingové komunikace a utříděny nové trendy v tomto oboru. Následuje analytická část, která díky konkrétním me-todám situační analýzy přináší studii vnějšího a vnitřního prostředí, v němž se firma nachází a následně zkoumá současný stav marketingové komunikace firmy. Informace získané v analytické části sloužily jako kvalitní základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který byl na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25812
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
obstová_2013_dp.pdf 2.939Mb PDF View/Open
obstová_2013_vp.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open
obstová_2013_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account