Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu
Author: Kubíček, Michal
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Cílem této práce je na praktickém příkladu ukázat způsob, jak zvýšit návštěvnost webových stránek za použití poznatků a praktik jednoho z nejefektivnějších nástrojů elektronického marketingu - optimalizace stránek pro vyhledávače (search engine optimization - SEO). Práce předkládá teoretické základy pro pochopení postupů a chování vyhledávačů jako Google.com nebo Seznam.cz, které jsou v současné době nejúčinnějším nástrojem k získávání nových zákazníků na českém Internetu. Definuje postupy SEO a klíčové otázky pro analýzu potřebnou k vypracování efektivní strategie optimalizace. Praktická část pak popisuje samotný projekt optimalizace stránek - elektronického obchodu společnosti Ippon. Věnuje se jak on-page optimalizaci stránek, tak také volbě vhodné obsahové podob a struktury prezentace. V poslední části ukazuje v praxi off-page optimalizaci - uzpůsobení okolí tak, aby co nejvíce pomáhalo zvýšení návštěvnosti právě našich www stránek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2599
Date: 2007-04-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kubíček_2007_dp.pdfBlocked 1.880Mb PDF
kubíček_2007_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
kubíček_2007_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account