Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o
Author: Galko, Andrej
Advisor: Křesťan, Rudolf
Abstract: Diplomovou práci Marketingový plán obchodní firmy PS GROUP s.r.o. jsem rozdělil do dvou větších částí. V teoretické části zpracovávám a poukazuji na všeobecné poznatky z oblasti marketingu a marketingového plánování obchodní firmy. V druhé praktické části jsem se zaměřil na samotnou firmu PS GROUP s.r.o a na její představení, analýzu součastného stavu, dodavatele, odběratele a konkurenci. Dále na analýzu sortimentu, makro a mikro prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy. V projektové části zpracovávám samotný projekt na zahájení výroby a rozšíření prodeje masových a drůbežích výrobků v dříve koupeném objektu v Olešnici. Objekt zakoupila firma, na jaře 2006 a nebyl využíván k žádným účelům. Budu zde řešit návrh a vznik projektu dle Zadání diplomové práce, dále geografické, demografické ukazatele, časový harmonogram, metody výzkumu trhu, statistické výsledky firmy PS GROUP s.r.o. Závěrem zhodnotím a shrnu splnění daných úkolů jejich přínos, náklady a možná rizika z hlediska jeho praktické realizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2611
Date: 2007-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
galko_2007_dp.pdfBlocked 1.825Mb PDF View/Open
galko_2007_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
galko_2007_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account