Tomas Bata and Czech Advertising

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tomas Bata and Czech Advertising

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Vošahlíková, Pavla
dc.date.accessioned 2013-12-10T12:35:02Z
dc.date.available 2013-12-10T12:35:02Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.isbn 978-80-903948-0-3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/26116
dc.description.abstract The founder of the Company, Tomas Bata, managed to use for the implementation of his business plans commercial promotion in a scope and form having no parallel in the Czechoslovakia of those days. It was not by any chance that most of important Czechoslovak advertisement makers worked for the Baťa companies and set the tone for business promotion not only in Zlín, but also nation-wide. Tomas Bata kept looking for new forms of promotion and improved old methods. To this end he used the latest technological means. He used film a lot and realized the importance of sport, namely football, which he then often used in his promotion. en
dc.format text
dc.format.extent 282-289
dc.language.iso cs
dc.publisher Nadace Tomáše Bati
dc.publisher Viribus Unitis
dc.relation.ispartof Tomáš Baťa - doba a společnost : sborník příspěvků ze stejnojmenné zlínské konference, pořádané ve dnech 30. listopadu - 1. prosince 2006
dc.title Tomas Bata and Czech Advertising en
dc.title Tomáš Baťa a česká reklama cs
dc.type conferenceObject cs
bata.event.title Tomáš Baťa - doba a společnost
bata.publisher-location Brno
bata.citation.spage 282
bata.citation.epage 289
bata.date.actual 2007
bata.category obchod cs
bata.order 318


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet