Art&business - nová dimenze spolupráce z pohledu marketingu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Art&business - nová dimenze spolupráce z pohledu marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Art&business - nová dimenze spolupráce z pohledu marketingu
Author: Adámková, Kateřina
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Dochází k přechodu od průmyslové ekonomiky k ekonomice kreativní. Stěžejním ekonomickým zdrojem se stává myšlenka a lidská inteligence a umělci jsou významným zdrojem kreativity. Studie předkládá možnosti efektivní spolupráce ekonomických subjektů a uměleckého světa, a představuje tak uměleckou kreativitu jako možný ekonomický zdroj. Spojením dobrého obchodu s kvalitním umění bohatne celá společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2626
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
adámková_2007_dp.pdfBlocked 905.4Kb PDF
adámková_2007_vp.doc 75Kb Microsoft Word View/Open
adámková_2007_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account