Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.
Author: Martinka, Luboš
Advisor: Hagan, Jaroslav
Abstract: Cieľom mojej diplomovej práce bude simulovať rozhodnutia pri inovácii vybraného produktu na základe požiadaviek zákazníkov a tým, v danom odvetví zlepšiť postavenie spoločnosti Q - NOVA na trhu. V prvej časti práce sa budú spracované teoretické východiská z oblasti problemati-ky inovácie produktov, zároveň poukážem na platné a perspektívne názory na riadenie ino-vačných procesov čerpajúc z dostupnej literatúry. V druhej časti práce spracujem analýzu súčasného stavu firmy. Z analýzy vyvodím východiská a navrhnem spoločnosti riešenie v projekte na inováciu vybraného produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2630
Date: 2007-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
martinka_2007_dp.pdfBlocked 738.4Kb PDF
martinka_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
martinka_2007_op.doc 1.595Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account