Analýza nákladů na reklamní a propagační činnosti ve společnosti Pivovar Zubr a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákladů na reklamní a propagační činnosti ve společnosti Pivovar Zubr a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Popesko, Boris
dc.contributor.author Martinková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:04:57Z
dc.date.available 2012-05-18T23:00:31Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2636
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů na reklamní a propagační činnosti v pivovaru Zubr a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se nákladů, jejich členění, hlavní druhy a podklady týkající se marketingového mixu. Ve druhé- praktické části je podrobně představena společnost Pivovar Zubr a.s., její analýza nákladů s podrobným rozborem nákladů na reklamní a propagační činnosti. Bakalářská práce končí doporučením pro management společnosti. cs
dc.format 69 s., 10 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 4568919 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2012
dc.subject náklady cs
dc.subject nákladové druhy cs
dc.subject užití nákladů cs
dc.subject vztah k objemu produkce cs
dc.subject bod zvratu cs
dc.subject costs en
dc.subject types of costs en
dc.subject usage of costs en
dc.subject relation to production volume en
dc.subject break even point en
dc.title Analýza nákladů na reklamní a propagační činnosti ve společnosti Pivovar Zubr a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of cost to advertisement and promotional activities in Zubr Brewery Inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2007-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with analys of cost in Zubr Brewery Inc. In the first parts there are theoretical date concenrning of cost ,types of costs and theoretical date of marketing mix. In the second, practical port of the bachelor thesis is introduce in detail the company Zubr Brewery Inc. and hers cost analysis with description of cost . This bachelor thesis ends with my recommendation for the company management. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/117 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 5566
dc.date.assigned 2007-03-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
martinková_2007_bp.pdfBlocked 4.357Mb PDF View/Open
martinková_2007_vp.pdf 486.7Kb PDF View/Open
martinková_2007_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account