Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava

Show full item record

No preview available
Title: Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava
Author: Baranová, Lucie
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Hlavním cílem mé bakalářské práce byla analýza kvality služeb poskytovaných hotelem Imperial Ostrava. V první části jsem se zaměřila na teoretický výklad základních pojmů z marketingu jako jsou marketing, marketing služeb, služby, teoretický popis analýz Tyto získané informace jsem použila jako teoretický podklad pro svou další část práce. Druhá část, resp. praktická část je věnována analýze hotelu využitím SWOT analýzy a PEST analýzy. Na základě provedených analýz jsem uvedla doporučení a návrhy vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2642
Date: 2007-05-18
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2009
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 6844


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
baranová_2007_bp.pdfBlocked 1.306Mb PDF
baranová_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
baranová_2007_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account