Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI
Author: Vajová, Ilona
Advisor: Vašková, Jana
Abstract: Navržení marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI na základě získaných a analyzovaných ůdajů z průzkumu trhu těchto potenciálních zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Získání informací a identifikace konkurenčního prostředí daného produktu pro správné navržení marketingové strategie. Závěry a doporučení vyplývající z navržení marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2665
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vajová_2007_bp.pdf 1.490Mb PDF View/Open
vajová_2007_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
vajová_2007_op.doc 34Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account