Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s. (se zaměřením na Severní Moravu)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s. (se zaměřením na Severní Moravu)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kabát, Petr
dc.contributor.author Mikulička, Roman
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:24:53Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:38Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2687
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s Firma se zabývá stavební činností a neustále se snaží vyhledávat nové zákazníky. V hojném počtu realizuje zakázky pro své investory působící v průmyslových zónách. Proto bylo přáním organizace, a mým hlavním úkolem, vyhledávání průmyslových zón, zjišťování infrastruktury a kontaktů v těchto oblastech včetně podávání informací o stávajících a budoucích investorech. To vše se zaměřením na celou Severní Moravu, kde jsou průmyslové zóny zastoupeny v hojném počtu a firma se snaží o získání většího počtu zakázek a rozšíření své nynější působnosti. cs
dc.format 69s., 8. s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1024100 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2011
dc.subject Průmyslová zóna cs
dc.subject Průmyslový zákazníci cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject investoři cs
dc.subject Industrial zone en
dc.subject industrial customers en
dc.subject segmentation en
dc.subject investor en
dc.title Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s. (se zaměřením na Severní Moravu) cs
dc.title.alternative Identification of customer target groups for company Zlinstav Inc. (All is focusing on North Moravia region) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-23
dc.description.abstract-translated Theme for bachelors work is an identification of customer target groups for company Zlinstav Inc. The firm is engaged in building activity and constantly seeks for new customers. It implements new orders in large amount for its investors that are appealing in industrial zones. The organisation desire and my challenge was the reason to search industrial zones, to locate infrastructures and contacts in these zones including information about present and future investors. All is focusing on North Moravia region where the industrial zones are substituted in large amounts. The firm endeavours to obtain larger amounts of orders and to extend its field of action in this region. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4711
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mikulička_2007_bp.pdfBlocked 1000.Kb PDF View/Open
mikulička_2007_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
mikulička_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account