Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR
Author: Divínová, Marcela
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Téma práce vychází z globálních souvislostí spojených s oblastí trvale udržitelného rozvoje. Nastiňuje hlavní příčiny dnešních ekologických problémů a hledá možná východiska. V tomto kontextu objasňuje význam zpracování druhotných surovin a jejich využití, osvětluje proces recyklace a některá legislativní opatření s ní spojená. Analýzou výzkumů ilustruje jak postoje českého spotřebitele k třídění a recyklaci odpadů včetně faktorů, které jej ovlivňují, tak míru efektivity proběhlých reklamních kampaní. Snaží se o postižení hodnotových orientací, na nichž by měl být v budoucnosti brán zřetel a jež by měly vést jak spotřebitele, tak instituce k rozumným enviromentálním opatřením. V závěru navrhuje vhodná marketingová řešení k podpoře prodeje recyklovaných produktů a informovanosti veřejnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2696
Date: 2007-04-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
divínová_2007_dp.pdfBlocked 1.999Mb PDF
divínová_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
divínová_2007_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account