Internal Communication of Bata

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internal Communication of Bata

Show simple item record

dc.contributor.advisor doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
dc.contributor.author Roubalíková, Jana
dc.date.accessioned 2014-04-18T12:15:38Z
dc.date.available 2014-04-18T12:15:38Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27475
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vnitrofiremní komunikace firmy Baťa. Smyslem této práce je poukázat na přetrvávající praktičnost vnitrofiremní komunika-ce, která byla ve firmě Baťa uplatňována v letech 1920 {--} 1939, a vymezit konkrétní oblasti jejího využití i v současných podmínkách podnikání. Bakalářská práce je rozdělena do třech stěžejních částí: teoretické, analytické a návr-hové. První část seznamuje s historickým vývojem firmy Baťa od jejího založení až po současnost a vymezuje pojmy týkající se vnitrofiremní komunikace. V analytické části je především sledováno období 1920 až 1939. Je zde provedena analýza vnitrofiremní komu-nikace firmy Baťa právě v hlavním sledovaném období a také analýza v současné Baťa a. s., což je podkladem pro jejich srovnání. Třetí část vychází z poznatků teoretické a analytické části. Jsou zde předloženy možné návrhy a doporučení pro zlepšení vnitrofiremní komunikace nejen ve firmě Baťa a. s., ale i v jiných organizacích. cs
dc.description.abstract This Bachelor study is focused on the topic of Bata company internal communication. The aim of this work is to point out persistent utilization of internal communication that was enforced at Bata company between the years 1920-1939 and to define certain areas of it{\crq}s utilization also in present-day business conditions. The Bachelor work is divided into three main chapters: theoretical, analytical and commendatory. The first section apprises of Bata company historical development from it{\crq}s creation up to these days and defines terms that are concerned with internal company communication. There is especially observed the period between 1920 and1939 in the analytical part. There is performed the analysis of Bata company internal communication during this reviewed period and the analysis done at present Bata company. It{\crq}s the base for their comparison evaluation. The third part is based on the knowledge in theoretical and analytical parts. There are proposed possible drafts and recommendations to improvement internal communication at Bata company but even at other companies. en
dc.format text
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati Ve Zlíně, Fakulta Multimediálních Komunikací
dc.relation.uri http://theses.cz/id/d07cl1/
dc.subject Baťa, Tomáš, 1876-1932 cs
dc.subject reklama a propagace cs
dc.subject Baťova soustava řízení cs
dc.subject Baťa, Tomáš, 1876-1932 en
dc.subject advertising en
dc.subject Bata system of management en
dc.title Internal Communication of Bata en
dc.title Vnitrofiremní komunikace firmy Baťa cs
dc.type Thesis cs
bata.publisher-location Zlín
bata.category řízení cs
bata.order 1525


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account