Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh

Show full item record

No preview available
Title: Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh
Author: Kubešová, Karolína
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů medical marketing, pomocí nichž je uve-den zdravotnický prostředek na trh. Součástí práce je projektové řešení a využití nástrojů medical marketing na vybraný produkt ve firmě ING corporation, spol. s. r. o. V úvodu teoretické části práce jsou shrnuty základní pojmy z oblasti marketingu zaměřeného na marketing ve zdravotnictví. Další kapitola je věnována jednotlivým oblastem, které jsou součástí marketingového plánování. V praktické části je představena firma, její marketin-gové nástroje. Uvedení zdravotnického prostředku na trh je spojeno se splněním legislativ-ních podmínek, které jsou blíže specifikovány. Projektový návrh je zaměřena na vybraný produkt a jeho uvedení na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/27710
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: A 32977


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kubešová_2014_dp.pdf 5.835Mb PDF View/Open
kubešová_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
kubešová_2014_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account