1. Teoretická část: Síla vizuálního díla a možnosti jejího využití 2. Praktická část: Hraný film, délka minimálně 20 min., kamera

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Síla vizuálního díla a možnosti jejího využití 2. Praktická část: Hraný film, délka minimálně 20 min., kamera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fandli, Juraj
dc.contributor.author Fronk, Václav
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:53:11Z
dc.date.available 2015-03-08T20:53:11Z
dc.date.issued 2013-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27731
dc.description.abstract Teoretická část diplomové práce pojednává o pomyslné síle, kterou disponuje audiovizuální dílo s důrazem na jeho vizuální část. Zkoumá postavení filmu ve společnosti a zaměřuje se na otázku realismu a pravdivosti filmového obrazu a digitální versus analogové technologie snímání.
dc.format 52
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Film cs
dc.subject Kamera cs
dc.subject Reklama cs
dc.subject Pravdivý obraz cs
dc.subject Realismus cs
dc.subject Propaganda cs
dc.subject Film en
dc.subject Photography en
dc.subject Advertising en
dc.subject Truthful image en
dc.subject Realism en
dc.subject Propaganda en
dc.title 1. Teoretická část: Síla vizuálního díla a možnosti jejího využití 2. Praktická část: Hraný film, délka minimálně 20 min., kamera
dc.title.alternative 1. Theoretical part: The Power of Visual Works of Art and Possibilities of Its Utilization 2. Practical part: live-action film, minimum footage 20 mins., director of photography
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ďuriš, Ján
dc.contributor.referee Komorný, Štefan
dc.date.accepted 2014-06-10
dc.description.abstract-translated The teorretical part of master thesis describes the imaginary force of audiovisual work of art with focus on its visual part. It examines the role of film in society, deals with the question of realism and truthfulness of film image and the difference between digital and analog technology of recording.
dc.description.department Ústav animace a audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 33010
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-14


Files in this item

Files Size Format View
fronk_2013_dp.pdf 1.135Mb PDF View/Open
fronk_2013_vp.doc 117Kb Microsoft Word View/Open
fronk_2013_op.doc 121Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account