Analýza reklamní kampaně značky Rémy Martin

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza reklamní kampaně značky Rémy Martin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Sklenářová, Jana
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:53:15Z
dc.date.available 2015-03-08T20:53:15Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27739
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá kompletní analýzou dlouhodobé komunikační kampaně, kterou stvořila reklamní agentura LOOSERS s. r. o. pro brand prémiových koňaků Rémy Martin. Teoretická část krok za krokem popisuje průběh vzniku reklamní kampaně a vy-mezuje další důležité pojmy, které jsou s tímto tématem spojeny. Praktická část této práce sleduje na základě teorie realizaci strategie od zadávajícího briefu a počátečních konceptů až po aktuální podobu a vyhodnocení účinnosti. Pro toto vyhodnocení provádí autorka rešerši užívaných komunikačních kanálů, dotazní-kové šetření zaměřené na povědomí o značce a hloubkové rozhovory se zástupci agentury i klienta. Na základě získaných dat bude navržen další postup v komunikaci.
dc.format 64 s. (92 571 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject reklama cs
dc.subject brief cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject účinnost cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject reklamní agentura cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject word-of-mouth cs
dc.subject advertising campaign en
dc.subject advertising en
dc.subject brief en
dc.subject kreativity en
dc.subject efficiency en
dc.subject marketing en
dc.subject communication channels en
dc.subject advertising agency en
dc.subject communication strategy en
dc.subject word-of-mouth en
dc.title Analýza reklamní kampaně značky Rémy Martin
dc.title.alternative Analysis of an Advertising Campaign for the Rémy Martin Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis afer to a complete analysis of a longterm communication campaign, which was created by an advertising agency LOOSERS s. r. o. for a brand of premium cognacs Remy Martin. In the theoretical part, the creating process of this campaign is de-scribed step by step. There are explained important issues which are connected with this topic. In the practical part, the strategy is followed from the first brief and proposed concepts to the current version and evaluation of efficiency. For purpose of the evaluation, there is used a research of covered communication channels as well as a quantitative research of target group, the research also involves interviews with representatives of the advertising agency and client. According to the obtained data, the future approach is suggested.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36908
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-23


Files in this item

Files Size Format View
sklenářová_2014_dp.pdf 3.159Mb PDF View/Open
sklenářová_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
sklenářová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account