Aktivizační a motivační výukové metody

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aktivizační a motivační výukové metody

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Bednaříková, Lucie
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:53:17Z
dc.date.available 2015-03-08T20:53:17Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27742
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem Aktivizační a motivační výukové metody je zaměřena na studijní technologii, která studentům usnadňuje učení. Vzdělávání se tak stává efektivním a vede studenty k tomu, jak se mají učit. Teoretická část je zaměřena na alternativní vzdělávání a seznamuje s organizací školy Basic, která používá tuto studijní technologii ke vzdělávání dětí v České republice. Praktická část je zpracována formou případových studií věnovaných studentům, kteří přešli z běžné státní základní školy na soukromou základní školu Basic. Popisuje z pohledu dětí a jejich rodičů, jaký je rozdíl mezi státní školou a školou Basic, z pohledu dětí a rodičů.
dc.format 70 s. (16 707 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Alternativní vzdělávání cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject škola cs
dc.subject L. R. Hubbard cs
dc.subject Basic cs
dc.subject doučování cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject scientologie cs
dc.subject dianetika cs
dc.subject Alternative education en
dc.subject education en
dc.subject school en
dc.subject L. R. Hubbard en
dc.subject Basic en
dc.subject tutoring en
dc.subject elementary school en
dc.subject Scientology en
dc.subject Dianetics en
dc.title Aktivizační a motivační výukové metody
dc.title.alternative Activation and Motivational Teaching Methods
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis titled active and motivational teaching method focuses on learning technology, which facilitates the students learning, education becomes effective and teaches students how to learn. The theoretical part focuses on alternative education and introduces Basic organization which uses this technology to study the education of children in the Czech Republic. The practical part is in the form of case studies dedicated to language learners who have switched from the normal state primary school to a private elementary school Basic. Describes the perspective of children and their parents, what is the difference between primary school and the school Basic.
dc.description.department Katedra pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 33038
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-03-31
local.subject aktivizační metody ve výuce cs
local.subject alternativní školy cs
local.subject základní školství cs
local.subject Hubbard, L. Ron (La Fayette Ron), 1911-1986 cs
local.subject activisation methods in education en
local.subject alternative schools en
local.subject elementary schooling en
local.subject Hubbard, L. Ron (La Fayette Ron), 1911-1986 en


Files in this item

Files Size Format View
bednaříková_2012_dp.pdf 1.264Mb PDF View/Open
bednaříková_2012_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
bednaříková_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account