Klima na Obchodní akademii T. Bati a VOŠE ve Zlíně z pohledu studentů, rodičů a vyučujících

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima na Obchodní akademii T. Bati a VOŠE ve Zlíně z pohledu studentů, rodičů a vyučujících

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vránová, Šárka
dc.contributor.author Chuděj, Jaromír
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:59:01Z
dc.date.available 2010-07-14T15:59:01Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2776
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je marketingový průzkum klimatu školy. Průzkum byl proveden na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické ve Zlíně v průběhu května 2006. Dotazníkovým šetřením byly zjišťovány názory studentů, jejich rodičů a učitelů na jednotlivé faktory, které ovlivňují klima školy. Výsledky byly vyhodnoceny a byly navrženy opatření v problematických oblastech klimatu školy. Nakonec byly výsledky předány vedení školy k podrobnější analýze. cs
dc.format 80 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3420517 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso it
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject škola cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject prostředí školy cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject school en
dc.subject school climate en
dc.subject school background en
dc.subject marketing research en
dc.title Klima na Obchodní akademii T. Bati a VOŠE ve Zlíně z pohledu studentů, rodičů a vyučujících cs
dc.title.alternative School Climate at the Thomas Bata Business Academy and VOŠE in Zlín according to the Students, Parents and Teachers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-16
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is school climate marketing research. The research was conducted at The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín in May 2006. Opinions of students, their parents and teachers about factors which affect the school climate, were obtained through a survey. Then the results were analysed and some measures were proposed for the improvement of the school climate. As the final step, the results were handed over to the school management for more detailed analysis. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4682
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
chuděj_2007_bp.pdf 3.262Mb PDF View/Open
chuděj_2007_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
chuděj_2007_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account