Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou
Author: Troubilová, Lenka
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Nejprve ve své bakalářské práci vysvětlím základní pojmy týkající se konkurenceschopnosti jako např. co je to vůbec konkurence, konkurenceschopnost a jak poznáváme, identifikujeme a analy-zujeme konkurenci. V praktické části na základě dotazníkového šetření zanalyzuji konkurenční prostředí firmy Largo CZ, s.r.o. a identifikuji její přednosti a nedostatky v boji s konkurencí. Na závěr své práce navrhnu doporučení k odstranění případných nedostatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/279
Date: 2006-05-19
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
troubilová_2006_bp.pdfBlocked 1.019Mb PDF View/Open
troubilová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
troubilová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account