Plán marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní na rok 2014

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní na rok 2014

Show full item record

No preview available
Title: Plán marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní na rok 2014
Author: Halamíčková, Anna
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Tato diplomová práce obsahuje marketingový plán pro Rožnovské pivní lázně, který vyplývá z provedené situační analýzy. Práce je rozdělena do dvou částí. Nejdříve je provede-na literární rešerše vztahující se k marketingové komunikaci. Obsahuje popis tvorby efektivní komunikace, implementace marketingové komunikace ve službách a marketingového plánu. Ve druhé části je obsažena situační analýza firmy prostřednictvím Porterovy pěti-faktorové analýzy, PEST, SWOT, IFE, EFE a QSPM analýzy. Následuje projektová část zabývající se marketingovým mixem firmy, tvorbou marketingového plánu vyplývajícího z předchozích analýz a dále jeho zhodnocení z hlediska implementace do praxe za použití nákladové, časové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28157
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
halamíčková_2014_dp.pdf 3.273Mb PDF View/Open
halamíčková_2014_vp.doc 50.20Kb Microsoft Word View/Open
halamíčková_2014_op.pdf 535.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account