Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Author: Ludvíková, Lucie
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení současné marketingové komunikace ve spo-lečnosti ContiTrade Services s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První teore-tická část se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingem služeb na B2C trzích dále také komunikačním procesem a komunikačním mixem. Závěr teoretické části je věnován marketingové situační analýze. Druhá část se zabývá představením společnosti, zhodnocení současné marketingové komunikace, benchmarkingem, PESTEL analýzou a SWOT analýzou. Závěrečná projektová část se zabývá samotným návrhem zlepšení mar-ketingové komunikace ve společnosti. Projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28161
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 33647


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ludvíková_2014_dp.pdf 2.857Mb PDF View/Open
ludvíková_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
ludvíková_2014_op.pdf 1.061Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account