Projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Maňásek, Jan
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:18Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:18Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28162
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár ve Starém Městě. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje k tématu marketingové komunikační strategie. V analytické části jsou provedeny analýzy PEST, Porterův model pěti sil konkurence a analýza SWOT. Dále je zpracována analýza stávající marketingové komunikační strategie penzionu, je použito dotazníkové šetření a hloubkové interview s majiteli penzionu. Výsledkem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie penzionu Korzár. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 128 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter´s five competitive forces model en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject tools of marketing mix en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár
dc.title.alternative Marketing Communations Strategy Project of Guest House Korzár
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hanáčková, Lucie
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The main objective of the Master´s Thesis is to create a project of marketing communication strategy of the guest house Korzár in Staré Město. The theoretical part deals with literary sources on the marketing communication strategy issue. In the analytical part the PEST analysis, the Porter´s model of five competitive forces and SWOT analysis are performed, further, the analysis of current state of the marketing communication strategy is developed and the questionnaire survey and the deep interview with guest house owner are used for the research. Master´s Thesis resulted to the project of marketing communication strategy of guest house Korzár. The project is submitted to the time, costs and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33648
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
maňásek_2014_dp.pdf 3.778Mb PDF View/Open
maňásek_2014_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
maňásek_2014_op.pdf 1.066Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account