Marketingový plán nově vznikající kavárny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán nově vznikající kavárny

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán nově vznikající kavárny
Author: Matúšková, Petra
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou týkající se založení a vzniku nového podnikání se zaměřením na marketingový plán. V teoretické části jsou zpracovány poznatky spojené se založením a vznikem podnikání, spolu s poznatky souvisejícími s marketingovým plá-nem. V praktické části je cílem sestavit reálný marketingový plán nově vznikající kavárny. Tento projekt vzniká na základě provedených analýz. Součástí praktické části jsou také popsány potřebné kroky k založení nové kavárny. Na závěr práce jsou stanovena možná rizika projektu, je zobrazen časový harmonogram marketingových akcí a analýza SWOT.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28163
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defending it: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
matúšková_2014_dp.pdf 1.977Mb PDF View/Open
matúšková_2014_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
matúšková_2014_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account